Dodávky do mezinárodních obchodních sítí

Dlouhodobě dobré pozice a vztahy ECT v hlavních mezinárodních obchodních sítích znamenají permanentní regálové pozice u klíčových hráčů na trhu ruku v ruce s častými in-out akcemi. ECT disponuje prokazatelnou dovedností v zajištění celorepublikové penetrace značek v zastoupení.

Tesco

Nejrychleji rostoucí maloobchodní síť v ČR s formáty Hypermarket, Supermarket, Obchodní domy "My" a dynamicky rozšiřující se sítí malých prodejen Tesco Express. V SR vůbec nejsilnější maloobchodní síť.

Makro a Metro

Síť prodejen typu Cash & Carry. Obsluhuje především nezávislý maloobchod a gastronomii.

Albert

Síť patřící holandské společnosti Ahold s největším počtem Hyper- a Supermarketů v ČR. Formáty Hypernova a Albert v období 2008/09 konsolidována pod jednou značkou Albert.

Kaufland

Silná malobchodní síť s 94 Hypermarkety v dobré geografické distribuci vysokou zákaznickou retencí.

Spar / Interspar

Síť provozující 32 prodejen ITNERSPAR formátu hypermarket a 4 prodejny SPAR formátu supermarket.

Coop

Volné sdružení několika regionálních sítí s vysokým počtem prodejen a penetrací do menších měst a obcí.